Основні тренди продуктового ритейлу

Одним із засадничих принципів розвитку торговельної мережі «АТБ» є активне інвестування в передові технології, втілення новаторських концепцій та практик.

Як свідчить досвід європейського ритейлу, втілення передових технологій, концепцій та практик – новий тренд у розвитку формату дискаунтер. Разом з такими європейськими лідерами, як Lidl, Aldi, корпорація «АТБ» розглядає цей напрямок в якості провідного в своїй інвестиційній діяльності. Індустрія продовольчого ритейлу перебуває на порозі глибоких змін.

В Корпорації «АТБ» одночасно здійснюється кілька таких проектів. Були проведені роботи з модернізації магазинів торгівельної мережі. Оновлені «АТБ» це свого роду експериментальні майданчики, де втілені сучасні рішення в сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження. В магазинах «АТБ» нового формату встановлено холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, найсучасніша система освітлення, яка побудована на базі LED-технологій, втілені технології утеплення, опалення та рекуперації енергії, які зменшують до 70% витрат на опалення.

З листопада 2017 року торговельна мережа «АТБ» здійснює експериментальний проект з використання технології кас самообслуговування (КСО). В проекті тестується використання кас самообслуговування NCR SelfServ Checkout. Компанія NCR – провідний світовий виробник обладнання в галузі банківських, торговельних та інформаційно-технологічних рішень, на які припадає понад 75% обсягу ринку.

В групі компаній «АТБ» задіяна одна з найбільших в Україні логістичних інфраструктур, до якої входять 8 сучасних мультитемпературних розподільчих центрів категорії «А» загальною площею 133 тис. кв.м. Управління складами здійснюється за допомоги інформаційної системи (WMS), системи управління двором (YMS), а також передовими технологіями контролю якості обробки товару, які забезпечують комплексне вирішення завдання автоматизації управління складськими процесами. Вони дозволяють знизити вартість внутрішньоскладської обробки товару та його доставки, підвищити контроль виконання складських операцій та обмежити вплив людського фактору на процеси складської логістики.

В планах Корпорації «АТБ» введення в експлуатацію не менш 100 нових, а також редизайн 50 працюючих магазинів. Компанія націлена на активний розвиток своєї мережі в західних та південних регіонах України, а також в Києві.