В торгівельній мережі "АТБ" спостерігається зростання купівельного попиту

Корпорація «АТБ» здійснила аналіз основних змін на ринку продовольчого роздробу. На думку аналітиків, провідною тенденцією галузі у поточному році є переорієнтація споживачів на дисконтні формати, що обумовлено проблемами фінансового характеру, від яких у даний час потерпає більшість населення.

У такій ситуації Корпорація «АТБ» завдяки розробленої маркетингової стратегії, не лише не втратила покупців, але спромоглася збільшити їх кількість. Як свідчать дослідження компанії, спостерігається тенденція зростання кількості товарів у чеку та при цьому також зростає середня вартість товару з урахуванням інфляції.

Здійснений аналіз продемонстрував, що за термін від квітня 2017 року до квітня 2018 року, зростання купівельного попиту у натуральному та грошовому еквіваленті склало 6 % та 5 % відповідно, також на 16 % зросла середня сума чеку.

Позитивним сигналом є також присутність тенденції певного зростання частки товарів середнього сегменту цін у загальному товарообігу мережі «АТБ». Все так, так чи інакше, впливає на загальний товарообіг підприємства, що позначається на сумі сплати податків та зборів, динаміці розвитку.

Довідка. Корпорація «АТБ» - об’єднання великих українських підприємств, які здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво та продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На підприємствах Корпорації «АТБ» працює понад 60 тис. співробітників.