Сервіс «Звернення організацій» створений для сприяння більш ефективному та оперативному розгляду звернень з боку перших осіб групи компаній «АТБ», а також керівників підприємств-партнерів корпорації - ТОВ «Логістик Юніон», ТОВ «Транс-Логістик», ТОВ «Рітейл Девелопмент».
Для отримання оперативної відповіді з боку перших осіб групи компаній «АТБ» необхідно заповнити запропоновану у сервісі форму (усі поля з позначкою «*»), а також вказати тему та навести стислий виклад звернення. У разі необхідності додати до звернення відповідні файли.
До розгляду приймаються звернення тільки від діючих партнерів-контрагентів групи компаній "АТБ". Кожне звернення розглядається першими особами групи компаній "АТБ" та керівництвом підприємств-партнерів корпорації згідно затверджених регламентів та процедур. Корпорація "АТБ" гарантує оперативне надання зворотнього зв'язку по кожному із отриманих звернень.
Звернення фізичної особи оформлене з дотриманням вищезазначених вимог розглядається в терміни відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
В електронному зверненні обов'язково має бути зазначено: прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, тема звернення, зміст звернення, дата, електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.
Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».
Відповідь на звернення надається у письмовій формі, на електрону адресу організації, що була вказана у відповідному полі.