Роздрібна мережа «АТБ» – лідер торгової галузі України

ТОВ «АТБ-маркет» - підприємство корпорації «АТБ» - найбільша мережа України, що динамічно розвивається.

Початок роздрібної мережі «АТБ» було покладено у 1993 року об’єднанням в єдине підприємство шести гастрономів міста Дніпропетровськ. Свою назву – «АТБ-Маркет» - підприємство одержало від абревіатури «АгроТехБізнес» у 1998 році, й з того часу всі магазини АТБ працюють під єдиним брендом та в моноформаті.

За чверть століття підприємство виросло у найбільшу роздрібну мережу національного масштабу. Сьогодні торговельна мережа «АТБ» налічує 951 магазинів в 246 населених пунктах 22 областей України та продовжує демонструвати найвищі темпи зростання. Науково обґрунтовані підходи до розробки маркетингової стратегії, логістики, контролю якості продовольчих товарів та обслуговування клієнтів забезпечили підприємству позиції лідера в торговельній галузі країни як за кількістю покупців, так й за товарообігом, податковим видаткам.

Щодоби в магазинах мережі «АТБ» здійснюють покупки понад 3 млн. українців. За підсумками 2017 року товарообіг склав 80,2 млрд. грн. «АТБ-Маркет» є найбільшим роботодавцем, сьогодні на підприємстві працюють понад 45 тис. чол. Співробітники, які посідають адміністративні посади, та ті, хто працює у торговельній мережі, отримали професійну підготовку в навчальних центрах компанії.

Націленість на результат, розвиток професійних якостей, дотримання корпоративних норм та високий рівень відповідальності кожного співробітника роблять можливим досягнення місії підприємства – забезпечення населення України якісними харчовими продуктами та нехарчовими товарами першої необхідності за мінімальними цінами.

«АТБ» показує найвищі темпи розвитку за останні 5 років

Відкрито магазинів
Кількість магазинів
2014
2015
2016
2017
2018 — план
— приріст на рік

Сплачено податків роздрібним бізнесом
Податки, млрд. грн.
2014
2015
2016
2017
— приріст на рік

Обсяг товарообігу
Товарообіг, млрд.грн.
2014
2015
2016
2017
— приріст на рік

Кількість покупців
Покупців млн. осіб/доба
2014
2015
2016
2017
2018 — план
— приріст на рік

Кількість співробітників
Співробітників, тис.осіб
2014
2015
2016
2017
2018 — план
— приріст на рік

                               Зручно та економно!
Девіз торгової мережі «АТБ»

Історія розвитку ТОВ «АТБ-Маркет»

Назва «АТБ-Маркет» походить від абревіатури підприємства «АгроТехБізнес», яке дало початок розвитку корпорації "АТБ". Підприємство було зареєстровано у місті Дніпропетровськ, в 1998 році.


  • 1993 рік

    Початок роздрібної мережі «АТБ» було покладено в 1993 році. Складалася вона з шести гастрономів в місті Дніпропетровську.

  • 2002 рік

    Магазини радянського формату були реорганізовані в мережу маркетів самообслуговування у форматі «дискаунтер». Асортимент був скорочений до 800 позицій, ціни - мінімальні. «АТБ» стає самим бюджетним маркетом, в порівнянні з сусідніми магазинами.

  • 2003 рік

    АТБ розширює асортимент спочатку до 2500, потім до 3500 позицій. Запроваджується єдиний стандарт - площа 800 кв.м і 10 кас.

  • Розширення асортименту 3500+ позицій
    800 м2
    Єдиний стандарт всі магазини – площею 800+ кв.м
    Єдиний стандарт 10+ кас
  • Для зниження витрат приміщення викуповують, а не беруть в оренду. «АТБ» активно освоює невеликі міста, в яких не представлені інші великі мережі. В цей же час починається і розвиток логістичних центрів. Єдиний склад «АТБ» переобладнюють в сучасний розподільний центр, прописуються оптимальні маршрути від центру до магазинів і жорсткий графік розвезення товарів. Витрати на логістику зменшуються в 2,5 рази.

  • з 2003 по 2007 рік

    АТБ-Маркет відкриває по 30-50 магазинів в рік в східних, центральних і південних регіонах.

  • з 2008 по 2010 рік

    За часів кризи, коли більшість великих рітейлерів скорочують кількість торговельних точок і ведуть важкі переговори з кредиторами, «АТБ» відкриває більше 200 магазинів. Спрацювала формула успіху дискаунтера. У 2010-му, прибуток «АТБ» досяг 10,8 млрд . грн. Порівняно з 2008 роком її валовий прибуток зріс в 2,5 рази .

  • з 2013 по 2014 рік

    Чи не прості часи всеукраїнська мережа «АТБ» переживає в 2013 – 2014 рр.               У  першому півріччі 2014 року, коли на Сході України почалися військові дії і значна частина територій перейшла під контроль окупантів, компанія закрила 152 магазина та розподільчий центр.                   У зв'язку з окупацією Крима, визнаною світовою спільнотою у Резолюції Генасамблеї ООН від 19.12.2016 року, компанія закрила на півострові 59 магазинів та розподільчий центр.

    Збитки Корпорації «АТБ» склали понад 7 млрд. гривень.

  • з 2016 по 2017 рік

    Торгова мережа «АТБ» активно нарощує свою присутність в Західному регіоні України. Продовольчі дискаунтери «АТБ» успішно вписалися в торговельну інфраструктуру Львівської області. Корпорація придбала 17 торгових об'єктів мережі «Барвінок» і вже в лютому 2016 року ці магазини почали роботу під вивіскою «АТБ».

    Крім Західної України «АТБ-Маркет» продовжує активно освоювати ринок Одеської області. На сьогодні показники товарообігу в цьому регіоні перевищили прогнози компанії.

Одним із стратегічних напрямків діяльності компаніі "АТБ-маркет" є постійний розвиток власних торгових марок (вТМ)

Розвиваючи ВТМ, компанія формує ексклюзивний асортимент, а також цінову конкурентну перевагу. Покупці торговельної мережі "АТБ" заощаджують 10-20% коштів, купуючи якісну продукцію ВТМ дешевше, ніж аналогічний брендований товар.

Зараз асортимент товарів втм налічує понад 800 найменувань. продукцію втм для "АТБ" виробляють провідні українські та закордонні виробники.

Власні торгові марки

«De Luxe» – вищий ціновий сегмент
«Своя лінія» – середній ціновий сегмент
«Розумний вибір» – низький ціновий сегмент

Частка власних торгових марок

24%
Асортимент мережі «АТБ»
25%
Товарообіг мережі «АТБ»