Мобільний застосунок ATB Arena, розроблений спеціально для однойменної акції продуктової мережі “АТБ”, досяг приголомшливого рекорду – 1 400 000 завантажень за 20 днів.
1-го вересня компанія "АТБ-Маркет" запустила гейміфіковану акцію з доповненою реальністю (AR), в межах якої покупцям пропонують унікальну картку з супергероями. Акція проходить у 1159 магазинах. Вже третього вересня ATB Arena очолив рейтинг мобільних застосунків в Україні, залишаючись у топі по сьогоднішній день. Понад 20 тисяч користувачів, діти і дорослі, залишили позитивні відгуки і поставили найвищі оцінки мобільній грі в App Store та Play Market.
Акція триватиме по 13 жовтня, тож долучитися до гри може кожний охочий, здійснивши попередньо покупки у магазині мережі “АТБ”.
Корпорація “АТБ” – об'єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія “АТБ-маркет”, кондитерська фабрика “Квітень”, м'ясна фабрика “Фаворит Плюс”. Флагманом бізнесу корпорації є торговельна мережа “АТБ”. Станом на 29 вересня 2020 року торговельна мережа «АТБ» налічує 1159 магазинів у 24 областях 298 населених пунктів України. Підприємство показує найвищі темпи розвитку в Україні останні 10 років. Щодня покупки в “АТБ” роблять понад 4 млн українців
Art Nation Loyalty – агентство лояльності, що спеціалізується на розробці інноваційних продуктів. Поєднуючи актуальні тренди, технології та ігрові механіки, компанія створює особливі моменти для покупців і додатковий прибуток для ритейлу. Серед клієнтів Art Nation Loyalty: “АТБ” (№1 в Україні), “Євроопт” (№1 в Білорусі), “Magnum Cash & Carry” (№1 в Казахстані) та інші.