Компанія «АТБ-Маркет» у рамках розробленої маркетингової стратегії продовжує активно вивчати споживчий попит, тенденції на ринку сучасного ритейлу, і на основі їх аналізу вводити нові рішення в практику роздрібного бізнесу «АТБ».
З 29 травня 2019 запущено пілотний проект з організації в магазинах торговельної мережі «АТБ» відділу «Піца на замовлення». Реалізація проекту запланована на базі 5 магазинів у місті Дніпро: «Продукти-78», «Продукти-90», «Продукти-124», «Продукти-600», «Продукти-895». Запуск відділу у цих магазинах відбувається поетапно в міру підготовки у них відповідних майданчиків.
У відділі «Піца на замовлення» встановлено сучасне обладнання, що дозволяє випікати до 5 видів піци: «Фірмова піца «АТБ», «Піца 4 сири» й т.і. Час випікання залежить від потужності устаткування і складає від 2-х до 8-ми хвилин.
Для поліпшення комфорту покупців компанія додатково розробляє можливості прийому замовлення на виготовлення піци через спеціальний мобільний додаток і через пряме замовлення по виділеному телефонному номеру.
Тестування експериментального проекту буде проходити до кінця липня 2019 року. Після якісного і кількісного аналізу всіх показників проекту, компанією буде прийнято рішення про впровадження відділу «Піца на замовлення» в існуючу практику розвитку торговельної мережі «АТБ».
Також з 24 червня 2019 року компанія «АТБ-Маркет» запускає ще один експериментальний проект – організація відділу «Курка-гриль». Даний проект буде реалізовуватися до початка вересня 2019 року в магазині «Продукти-898» у місті Київ та «Продукти-35» у Дніпрі.