Із початку 2021 року торговельна мережа «АТБ-Маркет» зросла на 42 магазини

У поточному році Корпорація «АТБ» відкрила 42 нових магазинів та провела реконструкцію ще 14 торгових точок. Наразі компанії володіє мережею з 1239 магазинів у 322 населених пунктах 24 областей України. 

Нарощування торговельної мережі Корпорації «АТБ», зокрема у Західному та Південному регіонах України, послідовно здійснюється вже кілька років поспіль на основі розробленої менеджментом довгострокової стратегії, яка передбачає поєднання зростання кількісних показників у комплексі із впровадженням передових світових технологій, а також кадровою роботою. Із 2017 року магазини «АТБ» відкриваються в оновленій концепції, вже сьогодні третина торговельної мережі Корпорації працює у нових форматах. За словами Генерального директора Корпорації «АТБ» Бориса Маркова, це виправдані інвестиції, адже  ці магазини показують більш високі результати за всіма показниками, у порівнянні з традиційними маркетами мережі.

Також Корпорація продовжує роботу з розвитку та модернізації логістичної інфраструктури, зокрема, будівництва нових розподільчих центрів у Західному та Південному регіонах України, що дозволить  істотно наростити обсяги вантажообігу.

Довідка. Корпорація «АТБ» – об'єднання великих українських підприємств, що здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На підприємствах Корпорації «АТБ» працює понад 70 тис. cпівробітників.