Компанія «АТБ-Маркет» вимушена підняти ціни на продукти харчування та товари першої необхідності

Компанія «АТБ-Маркет» вимушена підняти ціни на продукти харчування та товари першої необхідності. Така ситуація пов’язана зі стрімким зростанням відпускних цін від постачальників не тільки для торговельної мережі «АТБ», а й для усіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі. Зокрема, продукти з так званого борщового набору (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35-128%, цукор на 8%, макаронні вироби на 9,5%, пшенична крупа на 11%, гречка на 51%, борошно – 5%, яйця –  6%. Підняття вартості товарів постачальники пояснюють значним зростанням витрат на виробництво продукції, пов'язаним із карантинними заходами і строгими обмеженнями, а також зі зміною цін на всі імпортні складові собівартості товару (пов'язане з девальвацією гривні).

Дотримуючись принципів соціально-відповідального бізнесу, Корпорація «АТБ» в умовах загальнонаціонального карантину працює виключно за мінімальною націнкою, заробляючи не на вартості товару, а на обсязі його реалізації. Для підтримки стабільної роботи 1095 магазинів торговельної мережі «АТБ» й формуванню товарних запасів компанія вимушена сьогодні виставляти на прилавки товари фактично за цінами постачальників.

На даний час Корпорація «АТБ» докладає всіх зусиль, аби мінімізувати підвищення цін постачальниками, а також зберігає мінімальний для українського ритейлу рівень націнки, на які відпускаються товари – не більше 10-15% від закупівельної вартості. 

Зазначаємо, що на сьогоднішній день магазини торговельної мережі «АТБ» забезпечені товарами всіх категорій у повному обсязі. Компанія має достатню кількість товарних залишків на складах та розподільних центрах для забезпечення споживчого попиту у разі його збільшення. 

В умовах поширення коронавірусної інфекції СOVID-19 і оголошення загальнонаціонального карантину Корпорація «АТБ» здійснює свою діяльність у посиленому режимі в усіх регіонах України. 

Нагадаємо, що починаючи з 11 березня Корпорація «АТБ» з метою піклування про здоров’я відвідувачів магазинів і працівників підприємств впровадила цілу низку додаткових санітарно-гігієнічних заходів у всіх магазинах, розподільчих центрах та офісах компанії.