У 2018 році «АТБ-Маркет» відкрив 80 нових магазинів

Загальна мережа торгових підприємств «АТБ-Маркет» становить 990 магазинів

За підсумками 2018 року, компанія відкрила 80 нових дискаунтерів, у тому числі 34 магазини у Західній Україні та 14 – в Південному регіоні. Одночасно проведена глибока реконструкція 41 магазина. Таким чином, загальна мережа торгових підприємств «АТБ-Маркет» на початок 2019 року становить 990 магазинів, які розташовані у 253 населених пунктах 22 областей України.

За словами Генерального директора «АТБ-Маркет» Бориса Маркова, такі високі темпи розвитку торгової мережі Корпорація зберігає протягом останніх трьох років. Нарощування потужності здійснюється на основі розробленої менеджментом Корпорації довгострокової стратегії, яка передбачає поєднання зростання кількісних показників із впровадженням нової концепції магазинів – передових європейських технологій, концепцій і практик розвитку формату дискаунтера.

У серпні минулого року «АТБ» відкрив перший магазин формату Express, у якому встановлено холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, новітня система освітлення, утеплення, опалення і рекуперації енергії. У компанії відзначають, що нова концепція розроблена спеціально для спальних районів великих міст. Магазин є свого роду експериментальним майданчиком, на якому тестуються нові торгові рішення і сервіси.

Корпорація «АТБ» – об'єднання великих українських підприємств, що здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування. На підприємствах Корпорації «АТБ» працює понад 60 тисяч cпівробітників.