Торговельна мережа «АТБ» не тільки виступила генеральним спонсором марафону, а й сприяла суттєвому розширенню кола учасників цієї події. Компанія подбала, аби участь у марафоні взяли також люди з інвалідністю, пенсіонери та учасники АТО.
Соціальна орієнтація бізнесу – це базова складова в діяльності компанії «АТБ-Маркет». Програми, спрямовані на реалізацію цього завдання, є невід'ємною частиною стратегії компанії. У минулому році більше 15 млн грн було направлено на допомогу українській армії, сім'ям воїнів АТО, біженцям, дітям «сірої» зони. Профінансовані програми адресної допомоги пенсіонерам, інвалідам, багатодітним сім'ям, людям, які потребують термінового лікування, та іншим малозабезпеченим громадянам на суму понад 17 млн грн.
Одним із важливих аспектів реалізації соціальних програм компанії є підтримка різноманітних видів спорту. Програми, спрямовані на популяризацію здорового способу життя, зміцнення і формування здорової нації не тільки серед молоді, а й серед різних соціальних груп, завжди займали пріоритетне місце в соціальній діяльності компанії.
Призовий фонд цьогорічного заходу склав 300 тисяч гривень.