Вектори зростання на ринку продовольчого роздробу України

Для фахівців в галузі продовольчого роздробу настали непрості часи вибору стратегії розвитку між традиційними підходами та новаціями. З одного боку, ринок демонструє зростання обсягів товарообороту, збільшення прибутків, розширення торгівельної мережі тощо, - аргумент на користь прихильників старих підходів. З іншого, - не можна не враховувати фактор зміни споживацьких настроїв, які стають більш гнучкими, пластичними під впливом різних викликів та нових трендів.

Обережність та заощадливість у виборі товару, та водночас бажання отримати максимум якості продуктів та послуг за мінімальну ціну – характерні риси масової поведінки покупців сьогодні. Абсолютно новим фактором впливу на продовольчий ринок стало активне використання споживачами соціальних мереж. 

У такій ситуації Корпорація «АТБ» завчасно подбала про розроблення маркетингової стратегії, яка б вдало поєднувала всі ці фактори. На думку генерального директора «АТБ-Маркет» Бориса Маркова, перші результати свідчать на користь обраного підходу.

Корпорація «АТБ» продовжує інтенсивне нарощувати свою торгівельну мережу, збільшив майже удвічі темпи введення в дію нових дискаунтерів. Від початку 2018 року компанія відкрила вже нових 48 магазинів, з яких 21 у Західному та 12 у Південному регіонах країни. При цьому важливо зауважити, що 91 магазин було відкрито у оновленому дизайні. Наразі торговельна мережа «АТБ» налічує 958 магазинів у 246 населених пунктах 22 областей України.

В групі компаній «АТБ» задіяна одна з найбільших в Україні логістичних інфраструктур, до якої входять 8 сучасних мультитемпературних розподільчих центрів категорії «А» загальною площею 133 тис. кв. м. До 2020 року корпорація планує запустити два нових розподільчих центра у Львівській та Одеській областях. 

Частка ТОВ "АТБ-маркет" в загальному обсязі роздрібного товарообігу підприємств роздрібної торгівлі України у 1 кварталі 2018 року склала майже 15,9%, що на 1,9% більше показників відповідного терміну минулого року та має стійку тенденцію до збільшення. За рік зростання купівельного попиту у натуральному та грошовому еквіваленті склало 6 % та 5 % відповідно, також на 16 % зросла середня сума чеку.

Товарообіг торговельної мережі «АТБ» за перше півріччя 2018 року склав 48,4 млрд. грн. (з ПДВ). Це є результатом як загального зростання кількості торговельних підприємств, так й експериментального оновлення формату магазину «АТБ» - зазначає Борис Марков.